Mynexuzhealth: het medisch dossier altijd en overal bij de hand. Vanaf 1 april is ook het medisch dossier van het H. Hartziekenhuis Mol zichtbaar.

Via mynexuzhealth.be of de app mynexuzhealth heeft de patiënt al enige tijd toegang tot zijn medisch dossier.

Vanaf 1 april worden daar de gegevens en de verslagen van het H. Hartziekenhuis Mol aan toegevoegd en kan de patiënt ook deze informatie eenvoudig raadplegen.
De gegevens vanaf 11 februari 2020 zullen beschikbaar zijn. Ook een aantal andere functies worden door het patiëntenportaal mynexuzhealth zichtbaar, zoals geplande afspraken.

Patiënten kunnen met hun vragen over mynexuzhealth terecht bij de helpdesk van nexuzhealth of de rubriek veel gestelde vragen

 – Helpdesk

Contacteer de mynexuzhealth-helpdesk via e-mail: mynexuzhealth@nexuzhealth.com of telefonisch op 016 34 83 48 (tussen 9.00 en 12.00 uur en tussen 13.30 en 16.00 uur).

– Veel gestelde vragen
Of bezoek de rubriek veel gestelde vragen op de website van mynexuzhealth voor een oplossing:
www.nexuzhealth.com/faq.